🔥 Nakupte ještě dnes kvalitu za mimořádně výhodné ceny a s dárkem ke každé objednávce nad 1000 Kč.🔥

Reklamační řád

Reklamační řád - Firano.cz

Tento reklamační řád je platný od 1. 10. 2025 a ruší platnost všech předchozích verzí.


I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád upravuje vztahy mezi kupujícím a prodávajícím při uplatnění práv z vadného plnění.

  2. Prodávajícím je provozovatel e-shopu Firano.cz (dále jen „prodávající“).

  3. Kupující je povinen se seznámit s tímto řádem a obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že s těmito podmínkami souhlasí.

  4. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy kupující nebo jím určená osoba převezme zboží od dopravce.


II. Záruční doba

  1. Zákonná záruční doba pro spotřebitele činí 24 měsíců od převzetí zboží.

  2. Pokud kupující nakupuje jako podnikatel pro účely své podnikatelské činnosti, činí záruční doba 6 měsíců, není-li sjednáno jinak.

  3. U zboží prodávaného se slevou z důvodu vady nebo nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla sleva poskytnuta.


III. Podmínky reklamace

  1. Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat její stav (neporušenost obalu, počet balíků). Případné nesrovnalosti je nutné zapsat do protokolu dopravce nebo zásilku odmítnout.

  2. Vady vzniklé během přepravy, které nejsou na první pohled patrné, je nutné oznámit do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky.

  3. Reklamaci je možné uplatnit:

    • prostřednictvím reklamačního formuláře na www.firano.cz,

    • e-mailem na adrese:  info@luxano.cz 

    • poštou na adrese sídla společnosti ( viz. kontaty na webu )

  4. Reklamované zboží musí být řádně zabalené, čisté a označené nápisem „REKLAMACE“. Zásilka musí obsahovat:

    • reklamované zboží včetně příslušenství,

    • číslo objednávky nebo kopii dokladu o nákupu,

    • popis závady,

    • kontaktní údaje kupujícího.

  5. Prodávající nezodpovídá za vady vzniklé:

    • běžným opotřebením,

    • nevhodným používáním, instalací nebo údržbou,

    • mechanickým poškozením způsobeným kupujícím,

    • použitím nesprávného příslušenství či softwaru,

    • poškozením způsobeným přepětím v síti.


IV. Průběh a vyřízení reklamace

  1. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a informuje kupujícího o dalším postupu (e-mail, SMS).

  2. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

  3. Způsoby vyřízení reklamace:

    • oprava zboží,

    • výměna za nové,

    • přiměřená sleva z kupní ceny,

    • odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.

  4. Při oprávněné reklamaci má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. poštovné).

  5. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Pokud dojde k výměně, běží záruční doba od začátku.


V. Ochrana osobních údajů

  1. Osobní údaje poskytnuté v rámci reklamace jsou zpracovávány pouze za účelem jejího vyřízení.

  2. S nakládáním s osobními údaji se můžete seznámit v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů dostupném na www.firano.cz.


VI. Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek e-shopu Firano.cz.

  2. Prodávající si vyhrazuje právo tento řád aktualizovat v souladu s platnou legislativou.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz